Είσοδος στον λογαριασμό σας
Το καλάθι μου

Προϊόντα: {{countCartProducts}}
Σύνολο : {{(cartTotal * selectedCurrency.rate).toFixed(2)}}€ - {{(cartDefaultCouponDiscount * selectedCurrency.rate).toFixed(2)}}€ = {{((cartTotal - cartDefaultCouponDiscount) * selectedCurrency.rate).toFixed(2)}}€ {{(cartTotal * selectedCurrency.rate).toFixed(2)}}€

Δωρεάν αποστολή για παραγγελίες άνω των 49.00€

Η εξέλιξη της ιστορίας του Black Friday: Από την οικονομική κρίση στον μεγαλύτερο εμπορικό ανταγωνισμό.

Η εξέλιξη της ιστορίας του Black Friday: Από την οικονομική κρίση στον μεγαλύτερο εμπορικό ανταγωνισμό.

Black Friday

Το Black Friday είναι μια μεγάλη εμπορική γιορτή που πραγματοποιείται κάθε χρόνο την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου, ακολουθώντας την αμερικανική γιορτή της Ημέρας των Ευχαριστιών (Thanksgiving). Αυτή η ημέρα συνήθως σηματοδοτεί την έναρξη της περιόδου αγορών για τις γιορτές και προσφέρει σημαντικές εκπτώσεις και προσφορές σε πολλά φυσικά και online καταστήματα.
Το Black Friday είναι γνωστό για τις μεγάλες εκπτώσεις σε προϊόντα όπως ηλεκτρονικά είδη, ένδυση, κοσμήματα, είδη οικιακής χρήσης και πολλά άλλα. Οι εκπτώσεις μπορούν να είναι σημαντικές και σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να φτάσουν μέχρι και το 70% ή περισσότερο σε ορισμένα προϊόντα.
Αυτή η ημέρα έχει γίνει ένα σημαντικό χρονικό σημείο για πολλούς καταναλωτές που επιθυμούν να κάνουν αγορές και να επωφεληθούν από τις μειωμένες τιμές πριν τις γιορτές των Χριστουγέννων. Το Black Friday είναι επίσης συνήθως η αρχή μιας περιόδου εκπτώσεων που συνεχίζεται μέχρι και το Cyber Monday, μια ημέρα με ειδικές προσφορές σε online αγορές.


Ιστορία Black Friday 


Η ιστορία του Black Friday έχει πολλές πιθανές προέλευσεις, μερικές από τις οποίες είναι απλώς μύθοι, αλλά υπάρχουν και κάποιες που θεωρούνται πιο πιθανές.
Ένας από τους πιθανούς λόγους που αναφέρεται είναι η έναρξη της χριστουγεννιάτικης περιόδου για τους λιανοπωλητές στις Ηνωμένες Πολιτείες. Το Black Friday έγινε παράδοση καθώς ήταν η μέρα όπου οι έμποροι ήλπιζαν να επιτύχουν κέρδη (και να αλλάξουν τα οικονομικά τους "από κόκκινα σε μαύρα") ανακτώντας ισορροπία από τις πωλήσεις.

Υπάρχει και ένας άλλος λόγος που συνδέεται με την ιδέα των μαύρων αριθμών στα οικονομικά βιβλία. Από τον 19ο αιώνα, οι λιανοπωλητές συχνά χρησιμοποιούσαν το "μαύρο" ως σύμβολο της θετικής ισολογιστικής κατάστασης, και επομένως, οι "μαύροι" αριθμοί των πωλήσεων της ημέρας έδειχναν την αύξηση των εσόδων.

Ένας άλλος μύθος που συχνά αναφέρεται είναι η ιδέα ότι το "Black Friday" προήλθε από την αύξηση της κίνησης και την ταραχή στους δρόμους και τα καταστήματα της Φιλαδέλφειας την ημέρα μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών, όταν πολλοί εργαζόμενοι ήταν αδύνατο να πάνε στη δουλειά τους λόγω της αργίας. Αυτή η κίνηση δημιουργούσε προβλήματα κυκλοφορίας και ταραχής, επομένως ορισμένοι έμποροι αναφέρθηκαν στην ημέρα ως "Black Friday".

Ανεξαρτήτως της πραγματικής προέλευσής του, το Black Friday έχει εξελιχθεί σε μια από τις μεγαλύτερες ημέρες αγορών του έτους, όχι μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά και παγκοσμίως.


Εξέλιξη Black Friday παγκοσμίως

Το Black Friday έχει εξελιχθεί στη διάρκεια των χρόνων, από μια ημέρα έναρξης των ψώνιων πριν τις γιορτές σε ένα μεγάλο φαινόμενο καταναλωτικής εκδήλωσης. Αρχικά, ξεκίνησε στις Ηνωμένες Πολιτείες και τώρα έχει διασπαρθεί σε πολλές χώρες παγκοσμίως.

Οι προσφορές και οι εκπτώσεις του Black Friday περιλαμβάνουν πλέον μια ευρεία γκάμα προϊόντων, όχι μόνο σε ηλεκτρονικά και ένδυση, αλλά επεκτείνονται και σε καλλυντικά, προϊόντα φροντίδας του σώματος, οικιακά είδη, βιβλία, παιχνίδια και ακόμη και υγειονομικά είδη.

Επιπλέον, με την ανάπτυξη του online εμπορίου, το Black Friday έχει γίνει σημαντική ημέρα και για τον ψηφιακό κόσμο. Τα online καταστήματα προσφέρουν επίσης μεγάλες εκπτώσεις, προσφέροντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να κάνουν αγορές από το σπίτι τους.

Τέλος, το Black Friday έχει επεκταθεί και σε μια εβδομάδα προσφορών με αρκετά καταστήματα να προσφέρουν εκπτώσεις όλη την εβδομάδα πριν και μετά την ημέρα του Black Friday, ενισχύοντας έτσι την δυναμική των αγορών κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου.

 

Black Friday και Online Φαρμακεία

Το Black Friday έχει επεκταθεί και στα online φαρμακεία, προσφέροντας συχνά εκπτώσεις και προσφορές σε προϊόντα υγείας, καλλυντικά, συμπληρώματα διατροφής και άλλα προϊόντα που σχετίζονται με τη φροντίδα του σώματος.

Τα online φαρμακεία συχνά δίνουν μεγάλη έμφαση σε προσφορές σε καλλυντικά, προϊόντα περιποίησης του δέρματος, βιταμίνες, συμπληρώματα διατροφής και σε άλλα παραφαρμακευτικά προϊόντα. Είναι συνηθισμένο να προσφέρονται εκπτώσεις που μπορεί να φτάσουν έως και 50% ή και περισσότερο σε ορισμένα προϊόντα.

Κατά τη διάρκεια του Black Friday και του Cyber Monday (η Δευτέρα μετά το Σαββατοκύριακο του Black Friday), πολλά online φαρμακεία προσφέρουν ειδικές προσφορές, εκπτώσεις και κουπόνια που μπορεί να εφαρμοστούν στις αγορές προϊόντων υγείας και ομορφιάς.


Συμπέρασμα

Το Black Friday είναι μια διαδικασία αγορών που έχει εξελιχθεί σε μία από τις μεγαλύτερες ημέρες εμπορίου και προσφορών του έτους. Αρχικά ξεκίνησε στα φυσικά καταστήματα, αλλά τώρα έχει επεκταθεί και στον ψηφιακό χώρο, συμπεριλαμβάνοντας και τα online φαρμακεία.

Κατά τη διάρκεια του Black Friday, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να επωφεληθούν από σημαντικές εκπτώσεις και προσφορές σε πολλά προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων προϊόντων υγείας, καλλυντικών, φαρμακευτικών προϊόντων και συμπληρωμάτων διατροφής στα online φαρμακεία.

Το Black Friday έχει σίγουρα θετικό αντίκτυπο τόσο στους καταναλωτές όσο και στις επιχειρήσεις.


Θετικός Αντίκτυπος στους Καταναλωτές:

  1. Εκπτώσεις και Προσφορές: Οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν αγαθά με μεγάλες εκπτώσεις και προσφορές, εξοικονομώντας χρήματα σε προϊόντα που ενδιαφέρονται.

  2. Ευκαιρίες για Δώρα: Είναι μια ευκαιρία να αποκτήσουν δώρα για τις γιορτές με χαμηλότερες τιμές.

  3. Προγραμματισμός Αγορών: Οι καταναλωτές συχνά προγραμματίζουν τις αγορές τους, αναζητώντας τα προϊόντα που θέλουν και επωφελούνται από τις εκπτώσεις.

Θετικός Αντίκτυπος στις Επιχειρήσεις:

  1. Αύξηση Πωλήσεων: Οι επιχειρήσεις συχνά βλέπουν αύξηση στις πωλήσεις τους κατά τη διάρκεια του Black Friday λόγω της αυξημένης ζήτησης από τους καταναλωτές.

  2. Ενίσχυση Κερδών: Οι εκπτώσεις μπορεί να προκαλέσουν μείωση του κέρδους ανά πώληση, αλλά ο όγκος των πωλήσεων συνήθως αυξάνεται τόσο πολύ που η συνολική κερδοφορία αυξάνεται.

  3. Επένδυση στο Marketing: Πολλές επιχειρήσεις επενδύουν σε διαφημιστικές εκστρατείες για να προωθήσουν τις προσφορές τους, αυξάνοντας την επίγνωση της εταιρείας και των προϊόντων της.

Σε γενικές γραμμές, το Black Friday έχει θετικό αντίκτυπο ανάμεσα στους καταναλωτές που επωφελούνται από τις εκπτώσεις και στις επιχειρήσεις που αυξάνουν τις πωλήσεις τους και την επισκεψιμότητα των καταστημάτων τους.

Αποκτήστε τις καλύτερες προσφορές της Black Friday από το Pharmacythess και απολαύστε απίστευτες εκπτώσεις σε όλα τα προϊόντα.





ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ icon
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ με αγορές άνω των 49.00€
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ icon
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ 5 τρόποι πληρωμής
2310 514 800
ΤΗΛ. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ icon
ΤΗΛ. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ 2310 514 800
Παρακολούθηση παραγγελίας
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ icon
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ παραγγελίας